Методична робота – це системна, цілеспрямована колективна й індивідуальна діяльність педагогів з підвищення фахового та загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки і професійної майстерності викладачів.
Зміст методичної роботи повинен сприяти впровадженню професійних та педагогічних знань, нових досягнень у сфері навчання та виховання майбутніх фахівців.
Загальна методична проблема
Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж інформаційних технологій Національного університету «Львівська політехніка»:
«Формування інноваційного стилю діяльності викладача
шляхом використання нових інформаційно-комунікаційних технологій
з метою підготовки професійно компетентного фахівця»
Напрями роботи:
- Організація і забезпечення діяльності та координація системи методичної роботи в усіх структурних підрозділах коледжу.
- Спрямування освітньої роботи коледжу на формування у майбутніх фахівців високого професіоналізму, готовності працювати творчо, вдосконалювати свій характер, розвивати світогляд.
- Модернізація змісту, форм, методів і засобів навчання, впровадження новаторських ідей, інноваційних технологій.
- Забезпечення підвищення якості організації освітнього процесу в коледжі.
- Підготовка інструктивно-методичних матеріалів щодо організації освітнього процессу в коледжі.
- Продовження роботи з удосконалення комплексів навчально-методичного забезпечення викладання навчальних дисциплін.
- Забезпечення виконання освітньо-професійних програм підготовки фахових молодших бакалаврів.
- Створення умов для розвитку спільної творчості викладачів та студентів.
- Забезпечення впровадження в діяльність педагогів новітніх досягнень та ідей в галузі педагогіки, психології та теорії викладання навчальних дисциплін.
- Створення умов для підвищення професійного рівня педагогів.
- Організація позааудиторної діяльності студентів: проведення олімпіад, професійних та предметних конкурсів, участь у наукових студентських конференціях тощо.
Методична робота спрямована на підвищення професійної вправності педагогів, підтримку інтересів та нововведень викладачів та студентів, вона потребує постійного удосконалення, особливо з точки зору індивідуального підходу до методичних проблем викладача.
Освітній процес в коледжі забезпечує 95 викладачів ( 5 осіб – за сумісництвом). З них 52 особи – це викладачі – спеціалісти вищої категорії та в т.ч. 11 осіб з науковим ступенем, з них 1 особа – доктор технік наук, 6 осіб – кандидати технічних наук, 2 особи- доктор філософії. 1 особа – кандидат філософських наук, 1 особа – кандидат педагогічних наук; 2 особи мають вчене звання доцента; 5 викладачів мають педагогічне звання «викладач-методист. Крім цього, п’ять викладачів навчаються в аспірантурі
Щороку всі педагогічні працівники коледжу проходять педагогічну активність (курси підвищення кваліфікації, стажування, участь в семінарах, вебінарах, тренінгах, конференціях). Відомості про педактивність внесені в Єдину державну електронну базу освіти. Всі педагогічні працівники зареєстровані в Єдиній атестаційній системі.
Багато викладачів працює над професійним та фаховим зростанням, беручи участь в практичних тренінгах, семінарах та навчаючись на курсах, які проводять сучасні компанії, такі як Softserve, Genesis, Sigma, EPAM, Campster та інші.