Успішне навчання підлітків – це процес співпраці, взаєморозуміння та заохочення їхнього розвитку. Сучасний вчитель та викладач має бути обізнаним щодо особливостей підліткового віку та володіти певними компетентностями, щоб навчання було дійсно результативним та захопливим.
Викладачі ІТ коледжу Львівської політехніки Солтис Наталія Василівна, Кагало Ігор Олександрович, Кремпа Людмила Станіславівна, Нікітенко Ірина Аркадіївна отримали практичні поради та рекомендації щодо роботи підлітками на вебінарі «Ефективне навчання підлітків: ключі до успіху»
Вебінар провела Тетяна Сторчак, методистка природничого напрямку Formula, локальний тренер НУШ, вчитель хімії, Пізнаємо природу
На вебінарі йшлося, зокрема, про компетентності сучасного вчителя НУШ, психологічні та фізіологічні особливості підліткового віку, теорію поколінь; дієві поради для ефективного навчання підлітків.
“Підлітковий вік, визначений Організацією Об’єднаних Націй як період з 10 до 19 років, є часом стрімких фізіологічних, психологічних та соціальних змін у житті дитини. Це саме той період, коли дитина потребує мудрої та виваженої підтримки, але також виявляє бажання мати свободу у прийнятті рішень та вираженні своїх поглядів.
Віковий період поділяється на три етапи:
Молодший підлітковий вік (10-12 років): характеризується впертістю та чутливістю до навколишнього світу.
Середній підлітковий вік (13-17 років): Цей період визначений стадією активного росту та розвитку, а також формуванням ідентичності.
Старший підлітковий вік або юність (17-19 років): Це період, коли дитина вже повнолітня, але ще перебуває в підлітковому віці.
Дослідження показують, що розвиток підліткового віку може розпочинатися ще до дев’яти років.” – зазначила Тетяна Сторчак
Переглянути запис вебінару можна за посиланням нижче:
Поділитись: