Інклюзивна освіта вкрай важлива для сучасного суспільства. Вона спрямована на розвиток потенціалу кожної дитини та підвищення загальної якості освіти шляхом індивідуалізованих підходів. Крім того, інклюзивна освіта готує учнів до життя в різноманітному світі, де вони зможуть співпрацювати, розуміти та поважати один одного, сприяючи створенню більш толерантного та інклюзивного суспільства.
19 квітня завідувач навчальної лабораторії Полець Марія-Вікторія Ярославівна взяла участь у Науково-практичному семінарі ” ІНКЛЮЗІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ “, організованому Центральноукраїнським інститутом розвитку людини Університету “Україна”, Кіровоградським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, Інклюзивно-ресурсним центром №1″Кропивницької міської ради та Кропивницьким міським центром комплексної реабілітації та надання соціальних послуг для осіб з інвалідністю Кропивницької міської ради.
Програма заходу охоплювала такі важливі питання як:
- інклюзивна освіта в умовах воєнного часу: виклики та можливості;
- раннє втручання – ключ до гармонійного розвитку дитини та до покращення життя всієї сім’ї;
- міжвідомча, міжсекторальна та трансдисциплінарна співпраця в ранньому втручанні;
- ефективна взаємодія з батьками щодо впливу сім’ї на розвиток дитини з інвалідністю;
- психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами;
- використання онлайн-платформ та ресурсів для інклюзивного навчання.
Інклюзивна освіта – це не лише процес навчання, це також підтримка кожного учня на його особистісному шляху розвитку. Прагнення до створення інклюзивного середовища в освіті відображає нашу глибоку віру в потенціал кожної дитини та важливість створення суспільства, що приймає різноманіття та навчається на ньому.
Нехай зусилля у напрямку інклюзивної освіти сприяють змінам не лише в навчальних закладах, але й у суспільстві, де кожна дитина має право на повноцінне життя та освіту.
Вітаємо нашу колегу, Полець Марію-Вікторію Ярославівну, з новими здобутками та бажаємо подальших успіхів!